יום שלישי, 7 במאי 2013

חדש - Gothic Medallion

פרוייקט רב אתגרים הגיע לסיומו:
הרעיון הבשיל בראשית דצמבר 2012 ממודל של Mikki Ferrugiaro.
תהליך של ניסוי וטעייה, שהיה מלווה בהתמודדות עם חישובים וחיפוש אחר פתרונות ואילתורים, הביא בסופו לתוצאה המיוחלת.

Mikki השתמשה בשרשרת בדליקות לpeyote, שמרכיבה את חלק הארי שלה, וברוקאי לnetting. היא גם בחרה צבעים אחידים לתליון ולשרשרת.
בשרשרת שלי לשתי הטכניקות נוכחות כמעט סימטרית. שתיהן מרוקאי 11 - לכל טכניקה צבע אחר (221 Miyuki met chocolat - 6461, Toho bronze).
במהלך העבודה עמדתי על כך ש221 של Toho די שונה מ221 של Miyuki. אני מעדיפה את הברונזה של Toho מכיון שהוא זוהר יותר (באופן כללי, אני מעדיפה את החרוזים שלהם).
הסגירה של המודל המקורי נדמתה לי מורכבת יתר על המידה, מה גם שלא טרחתי לחפש סוגר מגנט עם חור במרכזו ולא רציתי להתעסק עם דבק. השתמשתי במה שהיה לי במלאי. אני סבורה שהשרשרת יפה כשלעצמה.
התוצאה שונה מהמקור וזו, בעצם, מהותה של השראה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה