יום שלישי, 7 בדצמבר 2021

Panton's color 2022

מסירים את הלוט...
לפי WSGN הצבע לשנת 2022 הוא Orchid Flower 150-38-31
במשך יותר משני עשורים, צבע השנה של PANTONE השפיע על התפתחות מוצרים והחלטות צרכנים בתעשיות רבות. תעשיות אלה כוללות ריהוט לבית, אופנה, עיצוב גרפי, אריזות מוצרים ועיצוב תעשייתי. 
PANTONE COTY נחשף מדי שנה בדצמבר על ידי קבוצה של מומחי צבע מתעשיות שונות. עובדה זו מסבירה מדוע מומחי תעשיית הצבע, הבלוגרים והמשפיענים נכנסים עכשיו לטירוף בניסיון לחזות את ה-COTY לשנת 2022. 

מאמר שפורסם על ידי Vectornator.io, ספקית תוכנת עיצוב גרפי, מכנה את מערכת הצבע Pantone " מעין 'תנ"ך צבעוני' שמבטיח שאנשים ברחבי העולם משתמשים באותם צבעים בחומר ובעיצובים המודפסים שלהם".
הועא מוסיף כי "כלי זה חיוני במיוחד בתעשיות הייצור והעיצוב, שבהן דיוק הצבעים הוא חלק חיוני מעיצוב מוצלח".
מכון הצבעים של PANTONE מדגיש את צבעי המסלול העונתיים המובילים, בוחר את צבע PANTONE של השנה, חוזה מגמות צבע גלובליות, ומייעץ  לחברות על צבע עבור מוצר וזהות חזותית של המותג שלהן
הדעה הרווחת היא כי "צבע PANTONE  של השנה הוא כוח שיש להתחשב בו בתעשיית העיצוב ובעולם עיצוב המוצר, שבהם השפעות רבות ומגמות ורחבות היקף.
ה-PANTONE COTY  הראשון נחשף בשנת 2000
הרעיון התחיל כ'מחשבה שולית' שנידונה ברבעון הרביעי של שנת 2000 בין כמה אנשים שחיפשו דפוסים או צבעים חוזרים במצבים של חיי היומיום. גם בעולם החלו לראשונה לשים לב לבחירת ה-COTY.
מאז הצוות גדל ל"מכון הצבע" שמונה 20 אנשים, שעוסקים במחקר עולמי והתהליך נמשך עכשיו כמעט תשעה חודשים.
היום ה-COTY מניע מגמות ומוליד זיכיונות מחברות צבע ועד לחברות קוסמטיקה ומעבר לכך.

2022 עם  Orchid color באופנה ובעיצוב

המגמה של 2022
קרם חמאה, חום טבע, ירוק קוורץ, כחול טק, כתום דליה, זהב צבא וורוד שארלוט.
שנה מוצלחת עם צבעים אופטימיים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה