יום רביעי, 2 במאי 2012

יוצאים מהארון

Red Crosses
  













כמה פשוט ככה יפה. זו אחת מהמעלות העיקריות של תכשיט.
טכניקת raw בסיסית. חרוזים עם צורה מיוחדת וצבע מהנה בהחלט עושים את זה.
הוסיפו לסיום סוגר מרשים ותקבלו תכשיט מושך עין.
בעבודה זו עשיתי את הטעות הראשונה שלי (אני נמצאת בחברה טובה...לא אחת אני רואה בבלוגים, בחוברות ובתצוגות צמידים עם סוגר טיפה).
סוגר טיפה לצמיד - בחירה לא טובה!
איך אפשר לסגור ולפתוח סוגר טיפה עם יד אחת? הסוגר הומר לסוגר מגנט.
לצמידים אני ממליצה על סוגרים מסוג  magnetic ,toggle&bar ,slid lock או box  













Bridges over Ridges
עיצוב טלי שחורי
מ  Perlen Poesie 9/2011
לצמיד רחב אין מתאים יותר מסוגר slide lock
ל slide גדלים שונים וניתן להתאימו לרוחב הצמיד. אני ממליצה לגשת לחנות עם הצמיד.

Ndebele Twisted Band
עיצוב Lisa Kan
שמו של הצמיד מרמז על הטכניקה שעליה הוא מבוסס: הרינגבון (Ndebele).
ראיתי אותו לראשונה אצל חברה. הגימור של קצות הצמיד באזור הסגירה מצא חן בעיני. הוא נעשה על ידי הוספת רובד פיוטה על משטח ההרינגבון ויוצר עיבוי אלגנטי (חברתי בחרה לוותר על תוספת זו, אולם לאחר שראתה כמה הוא מיוחד בצמיד שלי הוסיפה גם בצמיד שלה).

הסגירה באמצעות חרוז ולולאה, שאימצתי מהעיצוב המקורי, התבררה בדיעבד כבלתי בטו
                                                                                      
כשאליה, נכדתי, ביקשה שנכין לה צמיד כזה, חיברתי לו סוגר slide lock בטוח יותר, במיוחד לילדים.
 
בתמונה הקודמת אוחדו שני הצמידים והפרח מהצמיד של אליה מציץ מתוך הצמיד שלי.
אני אוהבת את הצד האחורי של הצמיד יותר מצידו הקדמי.

Guinevere Cuff
עיצוב Heather Collin
הצמיד איתגר יותר משעניין אותי כפריט אקססוריז: 
טכניקה מיוחדת לעיטוף חרוז, אפשרויות משחק בשילובי צבעים.
התאמת הסוגר לצמיד רחב בעל שלושה זרועות מהווה אתגר בפני עצמו. צפיתי שאתקל בקושי למצוא את האחד שיתאים.
הרעיון של InKetten  ו v-perlen קרוב לזה של הת'ר, Lyra לא מחדשת אבל הצבעים שלה
מ ש ג ע י ם! של Kirsten  נותן כיוון, של Illusionbazaar נחמד ויש עוד רעיונות.

בביקור קודם בחנות אבגד ראיתי סוגר יפה והייתי משוכנעת שהוא יתאים. ניגשתי לרכוש את הסוגר כשהצמיד איתי, אולם הוא היה ארוך מידי.
במקומו מצאתי סוגר מגנט נחמד שנדמה כי נוצר בהזמנה עבור הצמיד שלי.
Adela
עיצוב Andrea Banhalmi
מתוך הספר Alomekszerek (הונגרית)
בעיצוב המקורי נעשה שימוש בסוורובסקי 4 ובחרוזים מעויינים 6.
בחרתי להשתמש בסוורובסקי 4 ו-3. השינוי לא פגע בסימטריה של המבנה ולא גרע מיופיו של הצמיד.
שלב הסיום של צמיד מלווה כמעט תמיד בהתלבטות לגבי הסוגר.
במקרה זה היו 3 אפשרויות והוחלט על Toggle&bar.



Chevron chain with flowers













עיצוב Yvanne Ham
מחוברת B&B אפריל 2007











השלב די מוקדם בהתנסותי בחריזת Beading.
ההתמודדות עם דוגמה מורכבת יחסית לרמה שבה הייתי באותה עת היתה קשה.
העקשנות וההתמדה השתלמו, ההישג היה נפלא.
לגבי הסוגר...
נראה מתאים ביותר להצמד להוראות (בצידו השני לולאה פשוטה).


















Harmonika
הרעיון החל ממסגרת שיצרתי בטכניקה שאותה אני מכנה: raw תלת מימדי לעצלנים.
מכיון ש raw תלת מימדי הוא טכניקה מורכבת שדורשת מיומנות גבוהה וכושר ריכוז מעל לממוצע, היא אינה נוחה לכל אחד.
איך עוקפים את הקושי?
חורזים raw (מספר שורות לפי רוחב רצוי) ומחברים את השוליים זה לזה באותה טכניקה.
את הרווח מילאתי לאורכו ברצועות X צפופות, מחרוזי רוקאי 11 וחרוזי מולטיקאט 4 ו-3.
חברה אמרה לי שהשקעתי בצמיד המון חומר...שילובי הצבעים מוצאים חן בעיני.

















לגבי הסוגר...

















חסכו בהתלבטויות על ידי חריזה.
העקרון פשוט:  Toggle&Bar מפיוטה.

השראות
Google pictures

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה