יום שלישי, 24 ביולי 2012

חשיבותו של המספר הקטלוגי

היה נחמד לחרוז את Twinto של Pencio, ובכך זה הסתיים - חוויה חד פעמית. לא טרחתי לשמור את המספר הקטלוגי של החרוזים (יתכן גם מפני שנותרו 3 חרוזים בלבד). לאחרונה החלטתי להוסיף לצמיד שרשרת והייתי משוכנעת שאני מזהה את הצבע בקטלוג האינטרנטי -
Iris-green TWN 59155. כשקיבלתי אותם גיליתי כי טעיתי. הם אמנם דומים אולם לא זהים; בכל זאת אחרוז את השרשרת.

 החרוזים שלי מחלקים לשלוש קבוצות:

א. חרוזים שאני משתמשת בהם דרך קבע
טוהו - 49, 83, 90, 221, 222, 223, 551, 558, 993, 994, 960, 999.
מיוקי - mauve olive rose (אני משוגעת עליו)
סברובסקי -   blue zirkon, olivine, jet hemtite, jet ab2, siam, light siam, light grey opal, dorado, peridot, crystal vm, golden shadow (כולם AB2 כמובן). אלה חקוקים היטב בזכרוני.

ב. חרוזים שהשימוש בהם אינו מאסיבי. את אלה אני צריכה לעבד בזכרון, עד אז שומרת את המספר הקטלוגי שלהם.

ג. חרוזים מזדמנים, התלהבות רגעית או התאמה לפרוייקט חד פעמי. חובה לשמור, למקרה של צורך בתוספת לניצול השארית עבור פרוייקט חדש.

שמירת המספר מונעת טעויות.

למדתי שהזמנה באינטרנט מכניסה לצרות. צילום של חרוז רחוק מלהעביר את הצבע והמרקם שלו.
בעולם הזה אין טוב ממראה עיניים וממישוש ביד (אלא אם מכירים את החרוז מלכתחילה).
Iris-green TWN 59155
קניה בחנות עשויה לגרום לאכזבה - מראה החרוזים המקובצים בשקית לא תמיד משקף את אופיים האמיתי.  חשוב לדעת כי גם התאורה מטעה, לכן רצוי לצאת אל מחוץ לחנות, על מנת לעמוד על טיבם וצבעם באור יום. 

בסופו של דבר, הימור הוא שם המשחק - לעיתים הוא מצליח יותר ולעיתים פחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה