יום רביעי, 13 במרץ 2013

זכויות יוצרים

כפי שכל מכרי יודעים ולפי תפיסת עולמי, אני מגנה כל פעולה של פגיעה בזכויות יוצרים מוחה נגד זאת ומואסת בכל מי שנוהג בניגוד לזכות האלמנטרית.

אני מקפידה לצרף קרדיטים לאמנים ויוצרים וקישורים לאתרים שמהם נלקחים חומרים שאני מציגה. אני נוקטת בזהירות מירבית בכל מה שאני מציגה ומשוכנעת שעד עתה נהגתי בטוהר המידות הנדרש בכל דבר ועניין.

שלשום קיבלתי אימייל ובתוכנו האשמה חמורה בגניבת זכויות יוצרים. בשפה מקוטעת בלתי ברורה ללא דוגמה, תמונה, או הוכחה ממשית הוטחו נגדי דברים פוגעים ובלתי מבוססים. למרות שביקשתי להבהיר לי באיזה תכשיט מדובר, עד לעצם רגע זה לא קיבלתי לכך מענה מספק וברור.

בהמשך לבקשה המופיעה בדף "אודות", אם נתקלתם כאן בפגיעה איזו שהיא בזכויות יוצרים אנא הפנו את תשומת ליבי לכך (לא ברמיזות ולא בעקיפין, בלב ישר ובמילים בטוחות), אם תמצא לכך הצדקה הדבר יתוקן מיידית.

2 תגובות:

  1. א ( נשים ) קטנות

    הבלוג שלך נהדר ,מפרגן לאחרות ומלמד

    לדעתי-רק צרות עין

    חג שמח

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה דבי יקרה!
      חג כשר ובעיקר משמח

      מחק